Här blir det bloggande!

Halloj, ännu en bloggare här i bloggvärlden!
Jag heter Nathalie kallas Natt, därav namnet.
Jag är 13 år, (14 i år). Jag älskar att vara med
mina vänner och shoppa! Jag går även i fotboll,
som är en hel grym sport! Just nu har jag dock vart
lite skadad på senaste. Men är snart tillbaks på
banan igen. Min blogg kommer att handla om livet
helt enkelt. Alltså lite allt möjligt. Senare kanske
jag kommer att rikta in mig på något speciellt med
bloggen, men än så länge kommer det att bli lite allt
möjligt!
Min kära vän Fanny kommer att hjälpa mig fixa en
blogg design så småning om.
www.fotofliikkahn.blogg.se

Här har vi en lite kort beskrivning utav mig.
Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback