uppdatering*host*

Hejhej!
Längesen jag bloggade men jag har inte haft tid... mycket kompisar på påsklovet;)
Men i måndags var jag iallafall med Fanny, Micha, Måns Rickard och Adam tror jag inte rikltigt säker..sedan på kvällen så kom Bella till mig efter träningen och sedan kom hela gänget upp till mig men gick efter en kvart. Bella sov över hos mig tror vi somnade klockan ett eller något. igår så var jag med kompisar( igen ) och då skulle vi på filmmaratonet men vi gick dit tyckte de var tråkigt så vi gick hem till mig, Bella, Micha, Måns och Rickard sov hos mig. Haha somnade 7 på morgonen typ och idag har jag varit med dom som sov över sen gick dom och Micha stannade kvar. Då kommer Matilda o Fanny trevligt trevligt ;) '
Fick städa hela undervåningen de såg ut som ett enda stort bombnedslag. Sedan när jag städat gick vi ner till buren och mötte upp dom som sovöver och några fler :P 
Nu är jag hemma och hur trött som helst men nu måste man städa sitt rum -.-

allt för denna gång! :P 
puss <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback