--

Hej!
nu har jag äntligen tagit upp datorn för att blogga!
Idag har jag varit på ekudden de var väll okej. V hålller på att göra om badrummet så de ska bli skoj när de är klart.
och jag tänkte också berätta varför.. Jo de var så här att min mamma och hennes sambo (då, dom är nu gifta) skulle gifta sig dagen efter och jag och ebba tänkte att vi måste ju fölfölja våran tradision att alltid bada när dom kommer upp och de var presis vad vi gjorde hehe men de slutade inte som vi tänkt utan min lillebror ville vara med och han vill aldrig o då menar jag aldrig vara stilla i badet så ah de var vatten över HELA golvet men de brukar de vara när jag o ebba badar också så jag fattade inte riktigt men de rann iaf ut i hallen på mellanvåningen och de droppade vatten ner på golvet i undervåningen så björn fick stänga av vattnet så ingen kunde ducha..:/
MEN vissa har tur så vi tjejer åkte till ett hotell på morgonen och fixade oss o allt o de var bara najs o sen hoppade vi in i limmon och blev körda till ekudden där de var ett jättefint bröllop som är rätt oförglömligt.. haha!
aa detta kan ju ni lägga i era care boxar  nu! ;)
igår var familjen på resturang och åt jätte gott man blev verkligen mätt.. sen gick vi till liseberg!
godnatt! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback