01.18

HEEJ!
dagen har varit bra jag har varit på min pappas arbetsplats ( han jobbar på ett byggarbete som plattschef ) jag var inte så smart bara för jag tog klackskor( stavning ) o de var ju geggigt där..
Haha.. sen körde pappa mig till OA:s jobb tittade på kapphals lager skoj de är fan as skoj att se hur de ser ut o hur "robotarna" arbetar!
Vid kanske 5 så åkte vi upp till OA o MORMOR och åt en go middag MUMS var jätte hungrig..
Sen var de lite program och nu sitter jag helt ensam och tittar på fimen " mamma mia " den är så fin tycker jag man blir verkligen glad för den är så lycklig och den slutar så bra vilket jag inte ofta tycker filmer gör.. Dom sjunger verkligen extremt bra!
Imån så ska jag åka med min mormor till läkaren och sen så ska jag kanske till lilla Hugo ( senut ) som han också kallas eftersom att dom inte kom på något namn till honom först haha onödig fakta men jag ska sluta skriva nu men ni får ha en go kväll/ natt!
PUSS
ojdå...
oppps..!
älskar denna bilden o älskar den lilla killen på bilden!! LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback