Halloo!

Heej på er! 
 
 
Vaknade 14.50 idag.. glömde ställa klockan.. 
Idag har jag inte gjort någontig.. eller jo jag har bestämt vad jag ska göra på Midsommar och jag ska åka med min mamma ut till vårat land ( Ekudden ) som jag bloggat om tidigare tror ja :) 
Som ni märker så suger min uppdatering och de är för att jag tappat min mobil så den är paj.. men den kommer troligtvis lämnas in imorgon.. men jag vet ju dock inte när jag får tillbaka den.. :( 
Nu har jag precis ätit iallafall så ska jag ut och springa idag med! 
 
Juste jag var i New yourk i Maj har ju inte bloggat om de!
Men de var hur najs som helst! Vill dit igen ! :D Om min mobil nu går och laga och jag har kvar bilder så gör jag ett inlägg om hela resan isf!
 
Jag kan oxå berätta att om en vecka idag så åker jag iväg med min mormor och oa ( mormors man ) till Italien och Kroatien och då ska vi till ett ställe i Kroatien som jag var på när jag var mindre! Åhhh de ska bli så himla roligt!! 
Vi kommer också stanna i Tyskland. Men hotellen kommer förmodligen ha internet så att jag kommer kunna blogga men de ska jag självklart kolla upp! Kommer berätta mer om hotell och liknande i ett annat inlägg :) 
 
Jag bloggar om en stund igen! :)
 
 
Go bild från förra veckan! :D 
pusss!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback